10 April in the usa 11april in sweden♥

hejsan sitter ensam inne på hotell rumme nu, ikväll så har de vart middag ihop med värdfamiljerna alla fick träffa sin familj utom jag för dom var tydlgen på någon cup eller något men kommmer att träffadom imorrn istället å då ska jag sova där resten av veckan. idag så har vi sett nhl match, se grymt mäktigt he va!! man vart ju nästan yr avv att he va se stort helt galet! och imorrn (klockan är bara kring åtta här nu) så ska vi till sears tower, vet inte riktigt hur de stavas men de är en stor bygnad iaf, sen ska vi nog gå runt å shoppa lite:)
än så llänge har jag bara köpt ett par converse för 343 pengar tror jag he vart i svenska pengar, mindre än halva priset än i sverige :)
nu orkar jag int berätta nå mer men de va nog de mesta vi ha gjort men ni få ha de se bra hemma i sverige!:)
kan då slänga in att jag verkligen är sjukt less på engelska nu efter bara några dagar:P
nä men nu blir de nog att checka vidare de jag missat på dom här dagarna på datorn å sen sova är trött för jag steg upp vid sex å badade på hotellets pol imorse :P grymt härligt(A)
men vi få se om he bli nå mer inlägg men de tro jag he kom å bli men ni få ha de se bra puss haiii:)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0