12 april♥

hejsan alla i sverige:) sitter just nu hemma hos min vard familj lite utanfor nortbrook dar vi ar.
i familjen jag ar hos sa ar det tre tjejer a en mamma och pappa, ena tjejen spelar hockey och hon ar lika gammal som jag ar sen har hon en stora syster som ar sjutton och hon spelar volleyboll och sen har dom en lilla syster och hon har jag int hunne traffa an for hon ar pa nahon skolgrejjs:)
idag sa har jag foljt med till skolan var tankt att jag skulle vara dar hela dagen ut men jag orkade int me de sa jag bad hennes mor att skjutsa mig till resten av dom i mitt lag som inte var med sina vardfamiljer och vi var pa ett shopping mall nanstanns :) jag inhandlade en tjock trojja som jag a mamma ska kunna dela pa:)
deras skola har borjar varje morgon klockan halv atta och slutar varje dag halv tva tror jag he va :) sen sa har dom b dagar och a dagar som a dag sa kanske dom har matte men da har dom inte de pa b dagen de var natt sant konstigt orkade int lyssna se noga, haller pa att kolappsa av all engelska far panik nastan :P men ialla fall sa ska vi ha traninhg imorgon klockan atta sen efter det ska vi fara pa totalhockey en hockey affar med bara hockey saker och efter de var det forst tankt att vi skulle till downtown men de skulle vi inte hinna sa vi ska fara pa woodfield mall igen men de duger for det var verkligen hur stort som hellst! man vart hellt yr och grejjer nar man kom in i vissa butiker, vissa butiker var trevaningar hogt och kanske lite storre an en fotbollsplan!! :O helt galet!
men de som ar bra ar att de kan vara halva priset pa vissa varor har tillexempel ett par conversee kan kosta som dyrast fyrahundra de ar sjukt billigt for i sverige kostar dom ju kring attahundra.
lite drygt att skriva pa husets dator nar det inte finns dom svenska bokstaverna åÄö haha vart tvunge att leta reda pa dom pa facebook nu men orkar inte gora de hela tiden sa he fa bli med a o ist:):)
far se ifall he blir na mer inlagg om dagarna men troligtvis blir det de for dom har i familjen ar jatte snalla a trevliga sa dom lanar ut sin dator och sant, och dom fragar typ hela tiden ifall jag ar hungrig eller vill gora nagot dom gor allt for att jag ska ha de bra har i usa verkligen hur kult som hellst men sjalvklart saknar jag ju hemmet a alla dar hemma speciellt maria!<3 men nar jag val ar har sa maste jag gora det basta av situationen och gora sa mycket kult som mojligt for jag kommer nog troligtvis ej komma hit nan fler gang i mitt liv men hittils sa har det varit valdigt minnesvart:D haha marker att detta blev ett ganska hyffsat langt inlagg jamfort med dom andra inlaggen:) ajuste familje som jag bor hos "familjen Hartman" dom har en engelskbulldog tror jag de va som ar verkligen hur javla tjock som hellst jag hade hur svart som hellst att inte borja garva nar jag sag den xD haha nyss hade den vare ute a nar de kom in var den hur javla trott a varm som hellst har aldrig sett en hund flasa sa mycket :P sen la den sig ner pa golvet med bakbena rakt ut :P se javulskt ful hund fast anda ganska sot :] na men nu ska jag nog sluta skriva hoppas att ni har de bra dar hemma pusshai:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0