13 april♥

hej där:) justnu sitter jag inne på mina tränares hotellrum medans dom är på totalhockey affären en sväng till, har fått låna roynes dator nu medans jag sitter på hotellrummet riktigt snällt!:) idag så har vi haft våran första träning här i usa med en usaisk tränare :P
det gick ganska bra för mig å för resten av laget:)
sen efter träningen så for vi på total hockey affären med hela laget ja inhandlade en trunk å en vattenflaska inte värt för mig å köpa nå skydd eller klubbor eftersom jag ska sluta i hockey efter den här resan både skönt å tråkigt men mest skönt tycker jag så jag hinner göra andra saker än å bara träna eftersom vi har se gudomligt mycke träningar, menmen sen efter vi vart på totalhockey så for vi till hooters någon sportbar/restaurang med "lättklädda" tjejer, de var alla gubbar å spelare som ville dit dom hade de ganska kul kan jag tro :P
sen efter vi vart där så for vi på nå snabbköp eller vad de heter å köpte lite snack å sånt å nu sitter jag här å skriver:) ikväll så blir det invigning på hockey cupen sen nå skillscompetion kommer nog bli ganska kult:) men ni får ha de så bra där hemma nu ska jag ta å se vart alla killar i laget är:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0