14 april♥

haloo:) sitter inne på royne å lalles hotellrum nu med albin å oskar, kom precis hit från min värdfamilj, klockan är uingefär 9:16 här i chicago.
igår så efter jag skrivit inlägget så gick jag ner till "badhuset" här på hotellet å där var det några spelare som var å bada så jag satt där en stund sen vart jag sugen på å bada så jag hoppa i med kläderna haha :P inte se smart på efterhand eftersom jag inte hade någon annan tröjja med mig hit till hotellet men de gick bra ädå jag hade ju ändå en tjocktröjja som var torr som jag hasde resten av kvällen, sen efter de så for vi te ishallen å hade invgnings cermoni å efter de så kolla vi på skillscompetion:)
men nu sk ajag fixa mig klart innan vi far till downtown men ha de se bra puss haiii:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0