16 April♥

halloj:) kom hem till familjens hus for en liten stund sedan, ikvall har vi vart pa en spel hall a efter de sa for vi pa nagon restaurang a kakade:) jag kakade na ribbs som va ruggit gott men se grymt mycke mat sa jag orka int allt hehe (A) idag sa har vi spelat tva matcher forlora bada:/
ikvall sa are sista natten har hos familjen sa imorrn blire a sova pa hotell grymt skont!:) har inte se mycke a saga om idag ar sa trott var ju tvungen a stiga upp vid sex a he bli samma tid iomrrn a:( sa he bli typ a lagg se nu a klockan ar bara 8:44 har sa jaa godnatt alla hoppas ni ha de kinglers:):):)


Kommentarer
Postat av: Morfar

Hej det verkar som att du trivs bra "ower there".Du har säkert mycket att berätta när du kommer hem.Jag har sagt till på mitt jobb att vara ledig på tisdag så jag kan möta dig på Arlanda.Tills dess får du ha det så bra,stor kram. Morfar och Monica.

2011-04-17 @ 13:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0