18 April♥

nu sitter jag hemma hos morfar i huddinge i stockholm. flyget hem från chicago tog lite mindre än åtta timmar tror jag men är ej säker, sen vid halv tre så ska jag hem till umeå igen skönt att få komma hem å träffa kömpisarna :D:D kommer troligtvis vara ganska död ikväll efter som jag steg upp vid 9:00 amerikansk tid alltså klockan 16:00 svensk sen så for vi till flygplatsen vid 11:00 sen så for planet vid 16:00 tror jag, hehe kom ej ihåg är så trött nu(a) och vi kom till arlanda vid tjugo över sju svensk tid, klockan är kring02:25 i usa nu så enligt min kropp så är det fortfarande natt medans det egentligen bara är morgon så he kom å bli en lång dag för mig, men jag ska klara det :P men nu har jag inte se mycke å skriva och sen orkar jag int skriva nå mer för jag ä se trött:]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0