cheesecake factory♥

kom precis hem till vardfamiljens hus fran att ha vare a kakat middag pa cheesecake factory riktigt gott jag at en kyckling macka med avokado a sallad, det var jatte stora portioner dar sa man kan da inte saga att dom snalade med maten:) det som ar frant med usa ar att pa restauranger sa om man inte orkar all mat sa far man hem maten i en liten mat lada sa man kan ata maten man inte orkade till middag vid nagot annat tillfalle:)
vi som var a at var barnen barnensforaldrar plus den aldsta dotterns pojkvan och deras farmor riktig trevlig middag!:) kul att lara kanna dom lite battre:) det blir som att man lar sig nagot nytt varje dag tillexempel att svordommar ar jatte stranga har i usa ifall dom sager den minsta lilla fula ordet i skolan lkan dom fa kvarsittning i sverige bryr sig ju nastan ingen om man skulle saga fan eller nagot for det tillhor ju som nastan vardagen :P
och sen fick jag lara mig en lek som nar man rapar sa sager man en farg och alla maste saga olika farger och sager man en farg som nagon annan sagt sa far dom andra sla den och samma den som ar sist med att saga en farg far man sla haha :P nar dom skulle forklara sa sa dom bara till den yngsta systern som jag for forsta gangen fick traffa idag riktigt rolig tjej pa 11 ar:) ja men ialla fall sa sa dom till henne bara rapa sen efter de la hon varlden rap jag holl pa att garva ihjal mig var verkligen inte beredd pa att hon skulle rapa rakt ut pa komando i restaurangen haha ej vantat :P men de var iallafall en riktigt trevlig kvall!:) imorrn sa ska jag till woodfield me laget som jag tidigare skrivit, jag far lite sovmorgon jamfort med dom andra dagarana sa jag kommer att masta stiga upp vid halv tio tror jag :):) alla andra dagar har jag mastat  stiga upp vid halv nio senast :P
aja nu orkar jag int skriva na mer ar ganska trott klockan ar ju anda 21:34 har sa de ar nog dags a ga a lagg se :) men hane se bra puss:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0