parteeeey♥

halojj:) idag sa vart de downtown sa he bli woodfield imorrn istallet, he blaste a va kallt idag sa he va int se jatte kult men he gick ju bra da man va inne pa affarer, vi kakade lunch pa subway a efter de sa tog vi oss en efter ratt pa dunki'n donuts varldens godaste donuts kan jag lova!! se javulskt gott he va!!! sen efter de sa gick vi runt pa stan a grejjer sen skulle royne,lalle, hans a dom andra vuxna kaka da gick vi te rainforest cafe tror jag he hette, de va en restaurang som var gjord som en lassas regnskog riktigt coolt fast kanske mer for dom som ar liten yngre, hihi jag ritade da jatte fint i en ritbok dar som var for barn menyn (A) jag,albin,kelly a mostrom kopte varsin rainforest smoothie som var iskall men ruggit god a killarn upptackte ju att ifall man drog i sig mycket samtidigt sa fick man hjkarnfrys sa dom satt a gjorde de hela tiden ganska fult:P sen efter de sa for vi te bussen tillbaka te hotellet jag raka somna i bussen de va skoent sen nar vi kom te hotellet sa gick jag ner te hotelletspool dar nagra av killarna badade sen sa kom min vardmamma a hamta mig till deras hus a nu sitt jag hemma hos dem i deras kok a pratar lite a blir fotad for hon skulle ha na minnen av att jag var har eller na sa hon haha :P
den aldsta dottern fyller arton ar idag sa vi ska ut a fira henne ikvall vi ska kaka pa nan cheescake factory eller na sant sa dom att he hette:P finns ej se myche a gora har hemma i familjen for maddie dottern som ar lika gammal som jag sitter bara a gor laxorna eller sa ar hon osocial pa na annat satt :P men dom andra i familjen ar rattt se sociala :D he suger att he ar natt i sverige nar jag har tid att vara pa datorn sa he ar bara vissa som ar inne pa datorn som man kan skriva me a maria har inte ens en datorn som hon ar inne pa sa jag har ingenkontakt alla med henne pa chatter eller sa:(:(:( men nu ar det ej se lange kvar tills jag kommer hem a traffar henne :D hahahahahahhha nu kom den aldsta dotterns kille hit han var galet ful hahaha :]]]
 aja men pa mandag sa ska jag som sagt hem igen a da farf jag traffa min maria :D ska forsoka fixa sa  hon far folja med a hamta mig pa  flygplatsen nar jag kommer hem sa jag fa traffa hon se fort som mojligt :) gaah man bli lagomt less pa att he int finns na svenska bokstaver pa den har datorerna :PppPPpp men som sagt ej lange kvar tess jag kommer hem igen :) men nu ska vi fara a kaka sa vi hores pusshaiii:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0