24 Mars♥

Hejsan:) idag har jag varit i bygdsiljum med skolan, när vi kom dit imorse så blåste de som aldrig förr så jag å andrea bestämde oss för å int åka så maria fick ta mina skidor så hon slapp hyra. medans hanna å maria var å åkte så satt jag å andrea å bara slappade nere vid barnbacken vid en "grillplats" där det blåste lagomt mycke men he blåste fortfarande men jag hade iallafall lyckats få igång en eld kännde mig ganska stolt :]
så då satt vi där nästan hela dagen men det var ganska kul de å:)


Maria  å Alexander

jag när jag  fixa eld:)

Alexander, Maria å Hanna

Jag å Andrea

Min älskade bästavän!!

face bild i bussen på väg hem..


det var iallafall lite bilder från idag Andrea har mer på sin bild tillexmpel på när christoffer och andré skulle åka i bara kallingar ;P http://lillvester.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0