2/9♥

hallå däär! :D
har inte bloggat sedan slutet av aprill, gaalet.
menmen tappade suget på att blogga hade som inget å skriva om men ska se ifall he gå bättre å skriva nu om dagarna:)

men iallafall just nu så sitter jag hemma hos andrea å hon sku bjuda på nå lunch blir säkert super gött! ;)
sen ikväll blire å vara med linus, andreas å anton i sika, känns ej så tagg å köra moppe ca 4,5 mil men vad gör man inte för å ha något å göra en fredag lkväll ;D
å igår kväll så var jag å far ute med crossen sjukt kul vart tredje gången jag kör i sommar, men dock vare lite jobbigt eftersom jag är dyngförkyld. :(

aja får väll ta å skriva nå mer senare idag :) pusshaaaaai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0